Sygeforsikring

Sygeforsikring til dit kæledyr

De fleste mennesker tegner heldigvis den lovpligtige ansvarsforsikring til deres hund. Men det er ikke alle, der tænker på, at man kan tegne sygeforsikringer til både hunde og katte og endda til kaniner.

En ekstra tryghed

En sygeforsikringen er en ekstra tryghed, når dit kæledyr får brug for dyrlægehjælp. Vores muligheder for at tilbyde hjælp til dit kæledyr på Rynkeby Dyreklinik er mange - både med hensyn til laboratorieundersøgelser, røntgen, scanning, operation osv. Men alle dyrlægebehandlinger koster naturligvis noget. Har du tilmed brug for dyrlægehjælp uden for vores sædvanlige åbningstid, kommer der yderligere vagttillæg på regningen.

En økonomisk gevinst

Hvis du har en sygeforsikring til din hund, kat eller din kanin, vil den typisk betale op til 80 % af regningen, som ligger ud over selvrisikoen.

Vi anbefaler derfor, at du selv undersøger hvilken forsikring, der passer bedst til netop dit dyr. På den måde undgår du uforudsete udgifter ved pludselig sygdom eller tilskadekomst hos dit kæledyr.

På Rynkeby Dyreklinik har vi indledt et samarbejde med Dyrekassen Danmark, hvilket betyder, at du får 15 % rabat på forsikringspræmien det første år og 10 % rabat de efterfølgende år, hvis du har tegnet et AniPlan-sundhedsabonnement hos os.

Du kan endda få op til 25 % rabat, hvis du tegner forsikringen, inden din hund eller kat er 16 uger gammel.